Not from Israel?

Visit our global website: www.servotronix.com

צוות סרווטרוניקס

עדי קידר
Adi Kedar
מנכ"ל סרווטרוניקס מערכות הינע ישראל
בסרווטרוניקס משנת : 1994
עדי הוא מוותיקי סרווטרוניקס בעל תארים שניים בהנדסת חשמל ומנהל עסקים. היה שותף להתווית דרכה של החברה והתפתחותה. מילא תפקידים ניהוליים בכירים בחברה לאורך השנים וביניהם סמנכ"ל שיווק ומכירות, סמנכ"ל פיתוח עסקי, וסמנכ"ל תפעול. ההבנה ההנדסית המערכתית יחד עם כישורי הניהול הובילו את החברה להצלחה בפרויקטים מיוחדים המותאמים ללקוחות גדולים (Custom Engineered OEM Solutions ) כמו גם מוצרי מדף כדוגמאת ה CD ServoStar. בשנה שעברה מונה עדי למנכ"ל קבוצת ההפצה בישראל במטרה לשפר ולהעמיק את הפעילות בשוק המקומי.

עדי, מהו סוד ההצלחה שלך?
"קל להצליח כאשר האנשים בחברה מקצוענים אמיתיים, המחוברים כמו משפחה וקשובים לבקשות הלקוח."

adi.kedar@servotronix.com
יוסי בלבול
Yosi Balbul
סמנכ"ל מכירות ישראל
בסרווטרוניקס משנת: 2001

יוסי הוותיק החל את דרכו בסרווטרוניקס במחלקת ההנדסה והפיתוח. שנתיים לאחר מכן ההנהלה כבר גילתה בו את גן המכירות הנדיר והוא הצטרף לתהליך הקמת חטיבת המכירות בישראל. תוך כדי טיפול שוטף בלקוחות ומעורבות גבוהה בכל פרוייקט, יוסי הוא שותף לבנייה מתמשכת של מערך ההפצה של סרווטרוניקס בישראל – בחירת קווי מוצרים, פיתוח שווקים, שיתופי פעולה ואיתור לקוחות אסטרטגיים. השנה קודם יוסי לתפקיד סמנכ"ל המכירות של סרווטרוניקס בישראל.

יוסי, מה אתה הכי אוהב בסרווטרוניקס?
"האווירה המשפחתית שנוצרה כאן במהלך 27 שנות פעילות היא איננה מובנת מאליו. זה מתחיל מנשיא החברה, שהדלת שלו תמיד פתוחה, וזה מושרש אצל כל עובד בחברה. האנשים כאן הם חברים, ואפילו משפחה. אנחנו מבלים ביחד עם המשפחות, אנחנו מטיילים ביחד במדבר, וזה כיף לעבוד בסביבה כזו. אנחנו קשובים אחד לשני, ותומכים זה במטרות של זה, ובסופו של דבר זה גם מוקרן כלפי הלקוחות שלנו, שמרגישים שיש להם כאן משפחה מאוחדת שעומדת מאחוריהם בכל דבר שהם צריכים."

yosi.balbul@servotronix.com
אבי פלמבאום
Avi Flembaum
מנהל לקוחות
בסרווטרוניקס משנת: 2016

אבי פלמבאום הגיע אלינו עם 40 שנות ניסון בתחום בקרת ההינע; לאחר שייצג חברות מהמובילות בתחום, כגון: Fuji Eelctric, Parker, Gefran ועוד.
כיום, אבי מוביל, בין השאר, את תחום ווסתי התדר בחברה, תוך כדי שימוש כמקור ידע, כמעט אינסופי לחברי הצוות וללקוחות החברה.

אבי, אם היה דבר אחד בלבד שהיית יכול שהלקוחות שלנו יידעו על סרווטרוניקס, מה זה היה ?
“הפתרון הטכני שסרווטרוניקס מציעה, מכיל את כל מה שהלקוחות שלנו צריכים. כחברה מקומית הכוללת מחלקות פיתוח חומרה, תוכנה ואלגוריתמים, אנו מסוגלים לתת ללקוח מענה גמיש ופתרון כולל, שמותאם במיוחד עבורו."

avi.flembaum@servotronix.com
ניר שכטר
pic nir shechter
מהנדס מכירות
בסרווטרוניקס משנת: 2017

ניר הגיע לסרווטרוניקס עם רקע עשיר בתחום הרכיבים המכאנים ועיבוד שבבי, ובמהרה למד את עקרונות מערכות ההינע. ניר מכיר היטב את תעשיית התעופה ומכשור רפואי, לרבות הדרישות המחמירות והתקנים השונים.
הכרת עולם הייצור וענף הרכיבים מאפשרת לניר לסייע במציאת פתרונות יעילים וכלכליים לכל פרוייקט.

ניר, מיהו הלקוח האולטימטיבי מבחינתך?
"לקוח שמגיע אלינו עם אתגר הנדסי או אתגר ברמה האסטרטגית של החברה, מאפשר לנו להביא לידי ביטוי את הסנכרון האולטימטיבי שקיים בסרווטרוניקס בין המחלקות השונות. כמנהל לקוח וכאיש מכירות, אני חש סיפוק כאשר אני מעורב בתפעול תהליך מורכב שכזה

nir.shechter@servotronix.com
אוהד כהן
Ohad Cohen
מנהל צוות אפליקציה ותמיכה טכנית
בסרווטרוניקס משנת: 2011

אוהד והצוות שלו אחראיים על ליווי טכני החל משלב ההטמעה של המערכת במכונה ועד לתמיכה שוטפת. אוהד והצוות מהר מאוד הופכים להיות החברים הכי טובים של המכונה עליה הם עובדים, והם יעשו הכל כדי לראות אותה מגיעה לביצועים האופטימאליים. אוהד הוא איש של "כן, זה אפשרי", ובלי ה-"אבל". בכל אינטגרציה, תמיכה טכנית, הדרכה, והתאמה לצרכים מיוחדים, אוהד מקרין תחושת ביטחון וסבלנות שלהם ערך רב עבור לקוחותינו.

אוהד, מה יש בסרווטרוניקס שאין באף מקום אחר?
אחד הדברים הראשונים ששמתי לב אליהם כשהגעתי לסרווטרוניקס הוא" הנכונות לעזור ולתמוך אחד בשני. התכונה הזו מלווה את האנשים במסדרונות החברה, אך גם אל מול הלקוחות שלנו. אנחנו רגישים לצרכי הלקוחות שלנו ואנו מבינים שהם סומכים עלינו שנמצא את הפיתרון היצירתי הטוב ביותר עבורם".

ohad.cohen@servotronix.com
ינון שושני
Inon Shoshani
מהנדס יישומים ותמיכה טכנית לקוחות
בסרווטרוניקס משנת: 2014

ינון הגיע לסרווטרוניקס לאחר לימודי הנדסת מכונות באוניברסיטת בן גוריון, עם התמחות בבקרה ורובוטיקה. בין סיום התואר לתחילת עבודתו בסרווטרוניקס היה כותב אפליקציות למגוון סוגי רובוטים תעשיים ורפואיים.

ינון, איזו חוויית תמיכה בלקוח היתה הכי יוצאת דופן עבורך בסרווטרוניקס?
"בדרך לחתונה עוצרים אצל הלקוח - לא אשכח את פעילות התמיכה שסיפקנו ללקוח בדרך לחתונה של ישראל שעובד איתנו בצוות. בסוף היום התקבלה הפנייה מהלקוח שהמכונה הפסיקה לעבוד עקב תקלה במנוע. הגענו, זחלנו מתחת למכונה, ראינו שהמנוע היה מחווט באופן שגוי, חיווטנו מחדש, התקלחנו במפעל הלקוח, והמשכנו משם מרוצים לחתונה."

inon.shoshani@servotronix.com
אלעד אזרף
pic elad azraf
מנהל צוות שירות ותפעול במחלקת המכירות
בסרווטרוניקס משנת : 2016

אלעד הגיע לסרווטרוניקס מעולם השילוח הבינ"ל עם ניסיון בניהול שירות לקוחות
הצוות של אלעד אחראי על ניהול הזמנות של לקוחות החברה החל מקליטת ההזמנה עד אספקה ללקוח
האחריות בצוות כוללת גם טיפול בתהליכי תיקון ואיכות.

אלעד, בכמה מילים – מה המטרה העיקרית של המחלקה?
"הצוות ממוקד בשימת דגש על מענה מהיר, מקצועי ואישי לשביעות רצון הלקוחות.

elad.azraf@servotronix.com
אפרת יפת
Efrat Yefet
אדמיניסטרטורית מכירות
בסרווטרוניקס משנת: 2002

אפרת אמונה על פניות אדמיניסטרטיביות של לקוחות קיימים, את חלקם היא מלווה כבר 12 שנה במסירות ומקצועיות. היא מכירה את לקוחותינו כל כך טוב שלעיתים היא יודעת בדיוק מה הם מתכוונים לבקש, ואין יום שהיא לא יוצאת מגדרה כדי לבוא לקראתם!

efrat.yefet@servotronix.com
נעמה שלו
pic naama shalev
אדמיניסטרטורית מכירות
נמצאת בסרווטרוניקס מיוני 2016

נעמה ממונה על פניות אדמיניסטרטיביות של לקוחות קיימים כמו: מתן הצעת מחיר ללקוח + ליווי לאורך כל התהליך עד קבלת ההזמנה ויותר מזה עד לקבלת המוצרים שהלקוח הזמין.
את חלקם היא מלווה כבר המון זמן עוד מהחברה הקודמת בה היא עבדה כגון: אלביט, תעשייה אווירית, רובוטים ועוד...הליווי ניתן על ידה במסירות, מקצועיות, בשמחה וברצון תמידי לעזור.

נעמה, איך את רואה טיפול בלקוח ?
"אני מכירה את לקוחותינו כל כך טוב שלעיתים פשוט יודעת בדיוק מה הם מתכוונים לבקש, תמיד נמצאת שם על מנת לעזור.

naama.shalev@sevotronix.com
דותן אהרון
pic dotan aharon
מהנדס איכות
בסרווטרוניקס משנת: 2016

דותן הגיע לסרווטרוניקס לאחר נסיון בתחום האיכות בתעשיית המוליכים למחצה באינטל ובתעשיית טיהור המים בשטראוס מים
במסגרת תפקידו אמון דותן על טיפול וריכוז נושאי האיכות מול הלקוחות והספקים ליוי הלקוח בכל נושאי האיכות , ליוי שינויים הנדסיים, תמיכה שוטפת בלקוחות וחתירה לשיפור מתמיד.

דותן, מה זה בשבילך איכות?
"למצוא את שורש התקלה ולראות שהפעולות שננקטו למנוע אותה אכן הביאו לפתרון ושיפור המצב ובסופו של דבר הלקוח מרוצה"

dotan.aharon@servotronix.com